bir kişiyi seksi olarak tanımlamanız için gerekli olan özellikler

ilhampipisi
Sanırım modern zamanın popüler kıldığı şeyler benim nazarımda seksiliği oluşturuyor. İnce bel, dolgun göğüs, kara kaş, güzel memeler falan filan oluyor o da! bunlardan öte aklıma biri geliyorda ben onu öteliyorum onla tanışmaya hazır değilim, modernizmin bana sunduklarıyla idare edicem sanırım.
nymphadora
Benim için dış görünüşten hemen bir adım sonrası şudur, dominant fakat içten içe yumuşak bir havası olduğunu hissetmem. Tabii ki bu karşısındaki kişiye emir vererek konuşması falan değil. Öyle birisi olsun ki, gündelik bir konuda konuşurken bile benden kibarca bir şey istediğinde yalnızca bakışlarıyla ve ses tonuyla öyle bir aura hissedeyim ki hemen istediği ne olursa olsun yapayım. Ama bunu ondan korkarak veya çekinerek değil, daha sonrasında beni övmesi için. Good girl tarzında. Karşımdaki kişinin kadın veya erkek olabileceğini ve yine de aynı şekilde düşüneceğimi belirteyim, burası önemli.
2
sperman sperman
Yerçekimsiz ortamda çilek yiyeyim ama muz gibi olsun :d
nymphadora nymphadora
Aynen öyle :d
erostica
Doğal bütünlüğüne varması
Parçalı yaklaşımları bütün bütün alt etmesi
Gereği ve sırasınca söz gelimi boynunda mavi bir şehvet damarı atarken yüzünün topyekün bir kırmızılığa senfonik göz kırpması
Ele avuca sığmaz zekasını dişil içdökü ile avangart saydırması
Bilinç halinde değil olma halinde aşka mayalandırması..