confessions

odipus

Ordinaryus - Yazar -

  1. toplam entry 333
  2. takipçi 8
  3. puan 11646
  4. kazanç 1,16 ₺

kabin memurluğu

odipus
ne kazanırlar bilemem. 12-14bin tl ülkemizde gayet iyi ancak bugün 2bin dolar ya da euro gibi bişeye karşılık gelir. yani dünya normlarında çok para değildir. yine de yeni mezunların, fazla deneyimi olmayanların çok daha düşük ücretlerle çalışmaya hazır ya da çalışıyor olduklarını düşünüyorum.

bunun haricinde keyifli olduğu kadar zor ve elbette yıpratıcı bir iş. zamanında ABD'ye giderken en ucuz havayolu firmasından en ucuz bileti bulmuştuk. uçaktaki hostesler sarışın, artık kamburu çıkmış yine de son derece güleryüzlü ve yardımsever 60 yaş üstü hanımlardı. bir kere daha batılıların iş kültürü ve disiplinini takdir etmiştim. ama kadınlara da biraz üzülmüştüm açıkçası. emeklilikte yaşa takılmışlardı besbelli..

ben senin bildiğin kızlardan değilim

odipus
bu devirde direkt bu şekilde söylenmese de buna yakın ifadeler ve tavırlar ile hissedilir, hissettirilir. sadece senin partnerin olan dişi kişinin bunu söylemesi gerekmez, bazen arkadaşının flörtü vs. de olabilir.

üzerinde biraz düşününce nasreddin hoca gibi sen de haklısın, sen de haklısın, e sen de haklısın diyebilirim. birkaç sene öncesinde belki bu konularda daha katıydım, kızardım. ancak hakkını teslim etmemiz gerek ki türkiye'de kadın olmak çok zor ve kendini korumak için, yanlış anlaşılmamak için eyleme tezat söylem ya da tam tersi söyleme tezat eylem kaçınılmaz oluyor.

bir örnek 'arkadaşım zamanın popüler çöpçatan sitesinden bir kızla tanışmış, gurbetçi türk kızı almanya'dan yanına gelmişti, nasıl oldu falan muhabbetinde ya x istisna yoksa asla böyle şeyler olmaz, yapmam vs. demişti.' madem böyle birşey olmayacak insan bu sitede neden profil oluşturacak? ayrıca bu sitede tanışıp, buluşmak ayıp mıdır? vs vs diye elbette sormadım. darlamamak için. ki kız avrupa'da yetişmiş, büyümüş ama demek ki işte bi korku var, kadınlar türk toplumundan, türk erkeğinden, yaftalanmaktan vs. korkuyor. kısacası kültür hepimizi az ya da çok riyakar, sahtekar olmaya itiyor. mesele bu.

bekarlık vergisi

odipus
eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmeyelim derim. adamlar ulan bunlar alışmış minaki kaşınıyorlar, dayayalım gitsin der, göt gibi kalakalırız afedersin. fazla dillendirmemek gerek bu tip mevzuları. reisin usta olduğu şey gündem değiştirmek, algı çarpıtmak. 2013 yılı sonuna doğru da kız erkek aynı evde kalıyor, olmaz izin vermeyiz falan diye üniversite öğrencilerini hedef almıştı, ne kadar aşınmış olsa da azıcık hukuk, azıcık toplumsal direnç, azıcık laiklik olduğu için bizim gibiler azıcık nefes alabiliyor. tepkiler akıllıca olmalı.

seksi bir kadın oluşturuyoruz

odipus
ünlü bir tarikat şeyhinin de söylediği gibi 'erkek çeşit sever!' :) doğaya bakınca, evrimsel sürece bakınca da bu böyledir. her erkek biraz maymun iştahlı biraz ayran gönüllüdür. bu basit gerçeği kabul etmek gerek. seksilik için yola buradan çıkmak iyidir, diye düşünüyorum.

son derece güzel 'waow' tabir edilen pek çok dişiyi seksi bulmadığım çok örnek var. gayet sıradan pek çok kadını ise oldukça seksi bulabilirim. üstelik sarışın, esmer, kumral, kızıl vs. tahta gibi zayıf, yeterince şişman, pek çok kimseye göre düpedüz çirkin kabul edilen pek çok kadını da yine oldukça seksi bulabilirim, arzularım. böyle çok durum tecrübe ettim, kendimde. en mühim kriter bana göre kesinlikle 'tavır' hani klişe tabirle gerçekten de elektrik almak diye bişey var. kadında o 'tavır' varsa sarkmış meme, düz popo, gergin olmayan karın, yüzdeki sivilce falan, bunların çok önemi kalmıyor. seksi kadın ölçülerin ve tariflerin çok ötesinde biridir.

herkesi kendine aşık zanneden kız

odipus
patolojik vak'a diyebilir miyiz? sanırım diyebiliriz. işin tuhaf tarafı genellikle bu kızlar öyle çok güzel de olmazlar. yani benim gözlediklerimin hiçbiri öyle 'waow' güzellik sahibi değildi. huyları da güzel olmadığı için aslında herkesin peşinde olduğunu düşünmesi baştan tutarsızlık ve ahmakçadır:) şu var ki telkin ve tekrar çok tehlikelidir. sürekli sizinle olan böyle biri var ve diyelim ki yakındaki üç erkek için de kendisine aşık olduklarını, peşinden koştuklarını söyleyip duruyor. tut ki sen de erkeklerin birinden hoşlanıyor olabilirsin, o da sana karşı boş olmayabilir. lakin bu arkadaş sayesinde mutlu bir ilişki şansı sürekli azalır. çünkü hep tekrar tekrar aynı şeyi duymak bir 'acaba?' sorusunu sürekli canlı tutar. yani bu tip arkadaşlardan uzak durmak gerekir. profesyonel tıbbi destek falan gerekli bunlara, onun için de kim uğraşacak ki? bazı insanların hak ettiği bir söz ile noktalayalım. 'bokunda boğul!'

her bir boku bimer'e cimer'e yazan tip

odipus
Bazen sinir bozucu görünebilirler ve öyle de olabilirler. Hele ki kişisel yaşantınızda çok yakınınızda ve mutlaka birlikte olmak zorunda kaldığınız böyle biri/birileri varsa zorlanırsınız da. Ancak son tahlilde faydalı insanlardır. Ülkemizde deve misali nerdeyse herşey her iş eğri olduğu için sürekli ve yoğun şikayetler bunların biraz olsun düzelmesine katkı sağlar. İyidir.

evlilikte yaşa takılanlar

odipus
Hedef Türkiye arkadaşlar. Siyonist-emperyalist şer güçleri, mehdi adnan hocamıza tuzak kuran ingiliz derin devleti ve onun homoseksüel uzantıları, dünyayı istilaya hazırlanan Çin komünist partisi, yeni nesil çar putin ve papazın kızı şansölye merkel, türk kızlarının aklını çelerek evlilikten caydıran italyan erkekleri, kara yağız erkeklerimizin aklını başından alan rus güzeller, hepsi işin içinde.

Böyle böyle neslimizi kurutmayı hedefliyorlar. Hemencecik kalan akrabaları gözden geçirelim boşta kalan hala kızıyla evlenip çok sayıda sakat, çarpık, çirkin, sümüklü, protein yetersiz beslenmeden ayrıca kuran kursu tacizinden ensarlanma ve badelenmeden nasibini alan gençler yetiştirelim. En az üç. Büyük resme dikkat!

her soruya tek kelimeyle cevap veren insan

odipus
onun ben ta amk:) ciddi ciddi yazacağım da halim yok. üstelik bu insanlar pek bişey de okumazlar, sözgelimi bu yazdıklarıma da bakar bön bön.

ilk ihtimal ve kalp kıran ihtimal. etkilemeye, şöyle böyle muhabbet kurmaya çabaladığınız bi kadın ya da adam var ve bu tip tepkiler veriyor. uzaklaşın arkadaşlar, size ilgi duymuyor, bi ihtimal duyuyorsa yine uzaklaşın zaten yakınlaşmanızı istediğine dair sinyal gönderecektir.

ikincisi adam-kadın mal. hakikaten mal, var öyleleri, napsın malzeme bu, kafa basmıyo. dört kelime anlamlı cümle kuramıyo, 'ali ata bak'ta kalmış.

üçüncüsü mal değil ama aşırı üşengeç ve belli etmemeye çalışsa da kendinden başkasına ilgisiz. mesela bu tip karşındakini asla dinlemez, kendi ne söyleyecek onun hesabını yapar hep. böyle bi ortam yok ve yıldızı parlamayacaksa 'iyi' der geçer telefonda oyundan gözünü ayırmadan.

böyle böyle örnekler çoğaltılabilir.

dövmesi olanların bunu gösterme telaşı

odipus
eh, neden onca zahmet çektik? üstelik para harcadık kardeşim, tabi ki göstereceğiz. çok cool olduk bi kere tamam mı? üstelik gece gündüz bir sonraki dövmemi nereye yaptıracağım onu düşünüyorum.

benim anlamakta zorlandığım bi diğer husus, modanın çok ama çok güçlü birşey olması. dövme bunca yaygın değil ve hakikaten marjinal birşeyken 'ooovvv iğrenç, hayatta yaptırmam, karım-kocam, oğlum-kızım vs. de yaptıramaz, izin vermem. sen ipne misin, yollu orospu musun?' falan diye sayıklayan sözgelimi 40yaş üstü yurdum insanı bu moda başlayınca tak çakıyo bileğe k.atatürk'ü, enseye karısının-kocasının adını kollara oğlu berke kızı büşranın adlarını. ulan hani bu ibnelikti, hani orospuluktu? yenge hanım göbeğe piercing bile yaptırıyo sonrasında, uzun dedikodu kanalları sonrası kulağımıza geliyo falan. tamam abi istersen gidin swinger partide takılın, ama başkasının yaptığına da konjektür gereği bunca ileri geri laf etmeyin.

moda olmadığı zamanlarda dövmesini yaptıranlara, at kuyruk saç uzatan küpe takan erkeklere, konjektürel takılmayanlara hasseten selam ederim:)

sosyal deney

odipus
tam olarak ne demek, ben bilmiyorum. şurda burda videolar, millet kebap yerken yanlarındaki sandalyeye gelip çubuk kraker yemeye başlıyo, adamlar da acıyo buyur kardeşim sana bibuçuk iskender söyleyelim falan diyo. iftar vakti top patladıysa oruç açayım diyo sonra da yarım şişe plastik su içip öylece duruyo, milleti darlıyo, vicdanı sıkışan adam da yardım etmeye çalışıyo falan. markette milleti çevirip öğrenciyim param 50kuruş eksik makarna alıcam alamıyom falan filan. sonra da vay efendim gönlü bol milletiz. koca yürekli adam bizi aç bırakmadı, helal olsun vs vs. çoğu tıraş ve gereksiz, reyting peşinde, tık avcısı.

bi de kardeşim kocaman ve kronik sorunları gerçekten kebab ısmarlayan koca yürekli dayı ile 50 kuruş yerine 10lira veren teyzeyle falan çözeceğini ciddi ciddi düşünüyor musun? geçenlerde intihar eden kızın ardından da bol bol duyar yaptık yine, şurda lokantam var buyrun gelin, şurda cafe işletiyorum gelin, evime gelin yemek var, iyi peki gelelim. kaç gün idare edeceksin? kaç öğün sonunda bu çocukta aslında cins haa diyeceksin, hem hissettirip hem hissettirmeden fısır fısır dedikodumuzu yapacaksın? gazla çalışan bolca boş ve tıraş yapan bi milletiz sokaktaki adamdan profesöre değin. daralıyorum bazen yemnederim..

herkesle iyi olmaya çalışan insan

odipus
hemen herşeyde olduğu gibi bu da ikiye ayrılır.
iyi niyetli romantikler,
kötü niyetli politikler.

ilk grup doğası gereği saf ve temizdir, bir hayli uzun süre öyle kalabilir. iyi niyeti istismar edildikçe başka formlara evrilecek, ancak saflığı ve duygusallığı yine de ağır basıyorsa başına da belalar almaya devam edecektir.

ikinci grup aslında herkesle iyi olmak derdinde değil, öyle görünmek derdindedir. kısa ya da uzun vadeli amacına bu algı ile çok daha kolay ulaşacağını düşünür. bu bağlamda neredeyse her konuda suya sabuna dokunmayan bir tutum takınır, kimseyi küstürmemek adına orta yolcu bir söylem geliştirir. ya da çatışma ve fikir ayrılığına düşmüş kişi/gruplarla bire bir görüşmelerinde mavi boncuk dağıtır, hatta kimi zaman birbirine karşı kışkırtır, bu yönüyle oldukça tehlikeli olabilir.

erkek berberi

odipus
Dayının deyimiyle bileği kadar dili de kıvrak olması gereken esnaf, zanaat erbabı. Her erkeğin favori bir berberi olmalı bu hayatta. Dükkanda fotomaç, posta gibi gazeteler. Müzik en iyisinden serdar ortaç ya da alexandra stan, inna falan. Berberimiz gevezedir. Futbol muhabbeti döner. En yakıcı memleket meselelerine en pratik çözümlerde bu 'tıraş' sırasında akla gelir. Aslında ülke yönetecek kimselerin makas ve tarak sallaması büyük kayıptır.

cinsel sözlük'ten sonra heryerin sıkıcı gelmesi

odipus
Hayrola kriz mi var:? evet burası benim de sevdiğim bir mecra gerçekten. Şu var ki bazı çok iyi yazarları kaybettik, kaybetmeye de devam ediyoruz. Çoğu kimse de sık yazmıyor, ortalık tenha. E hayat elbette buradan ibaret değil iş var, güç var, sıkıntılar var, onu da anlayabiliyorum. Ancak adını koyamadığım bi eksiklik var, olmadı sanki. Kimi zaman trafik daha hızlı ortam daha renkliydi. Yazbaşında öyleydi mesela, master ve xena'dan sonra eski tadı bulamadım hiç.
0 /